Kip in Nederland reclame 100x op televisie

In 2015 heeft NEPLUVI de sectorpromotiecampagne ‘Kip in Nederland' opgezet om consumenten transparante informatie te bieden over de herkomst van kippenvlees en alle actuele thematiek daaromheen. De campagne is een platform die gedragen wordt door vele partners in de sector. Sinds 2020 wordt de campagne in samenwerking met NEVEDI vormgegeven. Om een steuntje in de rug te geven aan iedereen die zich inzet voor de pluimveevleessector, heeft Kip in Nederland in april 2020 opnames gemaakt die in april en mei 2020 100x te zien zijn op televisie (NPO 1, 2 en 3).

Als vitale sector bieden wij een ode aan de mensen in onze sector, die het in deze uitdagende tijden mogelijk maken dat niemand zich zorgen hoeft te maken over voedselzekerheid. Met elkaar zorgen wij ervoor dat er voldoende pluimveevlees te koop is bij poeliers, supermarkten, (Halal-) slagers, afhaalrestaurants en de groothandel. We hopen dat de reclame u, maar ook de Nederlandse consumenten, niet zal ontgaan.

Een ode aan onze sector!

 
 

Inloggen voor leden